Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 22 juni 2009

Hurra min älskling!


Nu börjar jag nästan, men bara nästan... bli trött på kortmakeriet. Är jättesugen på att scrapa Lo med fotografier nu. Det är ju det som jag faktiskt gör mest, även om det inte ser ut så i min blogg för tillfället, fniss!
Ida min dotter fick en rolig sax i något bokpaket... den klippte fransar! så den fick jag pröva, Skojsigt värre!!

2 kommentarer:

  1. Hej, jag håller helt med om att det snart är dax att jobba med LO, men du har verkligen gjort många jätte fina kort!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    När ska vi sitta?!! jag har semester såå det är bara att välja datum & tid...
    KramiZ

    SvaraRadera