Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 24 augusti 2009

"Det finns inga fel...det kan bara bli annorlunda"








Jag ville ha en ask till våra kvitton... den skulle gå i rött. Så blev det ju, men den blev väl "gammal & nött" för att vara bara till kvitton, fniss!
Nåja! På tagen som jag skrivit kvitton på... så skulle jag riva & chalka lite, men råkade riva av tagen i två bitar.
Ooops! då fick jag fram med nål & tråd för att tråckla ihop den... & visst blev det lite gulligt!
KramiZ Ullkika

1 kommentar: