Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 8 september 2009

Mammas vännina 75 år


Fick beställning på ett 75 års kort av min mor.... jag hade bestämt mig för att lägga in en bit av ett gammalt ark med bakverk. Det skulle sitta bakom den upprivna delen, hade jag tänkt, hm! det bidde inget vidare, såå...
Ibland låser jag fast helt, hur jag än vänder & vrider.
Men jag blev trots allt klar i tid - vilken tur för mig - annars hade mor inte blivit nådig ;)
Ska sätta mig en stund idag & scrapa tillsamans med mina baciller... jag har nämligen åkt på en hejdundrande förkylning ( dock ej svininfluensan som mamma oroar sig för).
Prosit från Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar