Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 8 november 2010

Ljus till jul...

... Ett enkelt sätt att göra en fin gåbortpresent, eller varför inte till sig själv?!!
Använd silkespapp eller den tunna enfärgade delen på en servett... stämpla ett motiv på den tunna pappen & håll runt ljuset med hjälp av en större bit bakplåtspapper. Värm sedan fast silkespappen med stämpeln... å vips! så är det klart. Något alla kan göra - jag fick prova detta på Reprints dag för sina återförsäljare, jättekul tyckte jag!
Ursäkta den suddiga bilden...
Måste skryta lite ;) jag kom iväg för att träna idag med lite påtryckning från min store goe son... det känns väldigt bra. Jag hoppas att det kommer att hålla i sig!!
Godnatt & sov så gott! KramiZ//Ullkika


2 kommentarer:

  1. Lät svårt...Kram. När får jag se julstjärnan? ;o) KrAm!

    SvaraRadera
  2. hej!
    sitter nu framför monstret och ida jagar på.
    bra att du kommit igång med träningen.
    själv gick jag till garaget i morse för att åka och simma men vände och gick in igen och lade mig.
    vädret störde mig så.

    kramar från modern vi hörs o syns... :)

    SvaraRadera