Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 15 mars 2011

Mera till Pysselakuten...

...Ja med allt fint från Liza såå blev det ett kort också! Vad gillar ni min nya stämpel från Inkido? Splaschen i diagonalen! Precis en sådan jag har jag alltid behövt ;) Fniss! Hade först tänkt att embossa där också men hoppade över det, hm! Ångrar faktiskt det...
Is this love? heter pappret som jag använt från Inkido & med alla hjärtan på kortet så fick den biten på kantremsan följa med... en liten kul detalj!
KramiZ Ullkika
Psst! det är sol ute & snödropparna tittar upp igenom snön <3>

2 kommentarer:

  1. Båda de senaste inläggen var riktigt fina och mer romantiska än tidigare. Hur går det med tävlingsbidraget du kämpade med i fredags?

    AnnPi

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Det var mer romantiska saker jag fick med mig som ett uppdrag av Liza ;) Jag har inte gjort färdigt mitt tävlingsbidrag men lite scrap blev det igår(söndags) gjorde färdigt Lo´n med Ida & Samuel :)
    Kram Ullkika

    SvaraRadera