Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 17 juni 2012

Dopkort.....

 ....Fick en beställning i all hast på ett dopkort. Eftersom jag hade alla saker framme efter en massa kortmakeri såå.... bidde det ett Tobiaskort. Dammade av mina "Hänglar & stänglar" & hittade denne söte pojk som jag målade med distresser.
Hade köpt ett block med "Maja Design"s nya sommarpapper som verkligen är mums för själen :) Har bara använt dem här.....Krackelerade bokstäverna & sydde något varv på symaskinen. Har sytt mindre nu det sista.... förrut kunde jag inte tänka mig något utan en söm, hihi!
En liten kanincharms fick hänga i knappen på den största blomman.... åå nu var de söta charmsen helt slut! Nåja! får väl shoppa lite då ;)
Ha det allra bäst! KramiZar Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar