Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 23 augusti 2012

Längta!!

...det gör vi allihop i familjen! tillbaka till Grekland.... nu var det fyra år sedan vi var där & vi har en dröm att kunna åka tillbaka nästa år. Jag gjorde flera Lo´s från vår resa varav en som jag kallade för "Njuta".... det bidde bara en sida såå nu tog jag tag i andra. Det gjorde att våra drömmar vaknade till liv igen <3>
Det är min man Robban som ligger & flyter i havet så det fick bli hans lyckonummer som dekoration, hihi! jag har varit ett par med honom i 20 år & fick faktiskt fråga honom om vilket det var ;) det finns fortfarande outforskade marker alltså :D
Eftersom jag sydde linjerna som jag skulle skriva journalingen på.... bidde det även ett par sömmar på "Längta" samt som en ram runt fotografierna....
Primas underbara blommor får tala för sig! Ljuvliga.... inte sant?!
Ha det bäst! KramiZar Ullkika <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar