Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 23 januari 2014

Mitt älskade barnbarn...

....kom till världen i juli & är på måndag redan ett halvår :) Vad tiden går fort! Den här Lo har jag gjort till hennes egna album som hon fick när hon föddes. Har använt mig av ett härligt PrimaPapper med mycket detaljer på.... de är så ljuvliga & jag faller ofta för den typen av papper. Tyvärr tycker jag de är ganska svåra att jobba med, för jag vill ju inte täcka det vackra pappret ;) Men här gjorde jag ett försök!
 Som vanligt använder jag mig av sådant jag kan hitta i lådorna.... här en trasig gammal dragkedja. Är ni på väg att slänga dragkedjor såå hör av er till mig! för jag älskar dem!!
 Det vita pappret längst till vänster är från Alladinasken från jul.....chokladen slut förstås ;)
 Sydde fast fotot... älskar min maskin & hoppas hon kommer att hålla länge! trots att hon är lika gammal som jag.


Använde mig även av min nya favorit... modellpaste & en mall som jag tror är från Prima. Min pysselvännina Heidi fick sådan pasta med sandkorn i som var riktigt häftigt att jobba med. Får hamna på min önskelista!

Tack för fin kommentar Stickochpysseltokiga!! Vi kanske kan pyssla ihop någon dag?! KramiZar från fortfarande förkylda Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar