Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 5 februari 2014

Cherished moment....

 ....kan man verkligen kalla detta ögonblick! Nu får jag mitt första uppslag om första gången jag höll Junie. Tycker att fotot är ljuvligt! Jag & min son...stolt som en tupp, nybliven pappa som han är!
Barnvagnen står redo bredvid lyckstolpen...:)



Gammal dragkedjedel blir ett smycke ihop med den lilla charms iform av små fötter.
 Vimplarna svajar gott hängande invid stolpen, upphängda i en metalltråd.

Förstärkte hjärtat i bakgrunden med både rak- & sicksacksöm i en röd färg för att det verkligen skulle synas. Wellpapp & tyll blandas med lager på lager av papper... det är mums det!!
I fredags var jag hos AnnPi & pysslade tillsammans med Heidi & Carla långt in på småtimmarna.... så mysigt & energipåfyllande!! Me like!!
Ha det så gott! Scrappa lugnt!! :) Ullkika

1 kommentar:

  1. Din Lo är alldeles ljuvligt underbar. Känslan att hålla en liten första gången, den är underbar. Du har lyckats visa det med all fin dekoration och det fina kortet.
    Mysigt med pysselträff. Kram

    SvaraRadera