Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 2 oktober 2014

En man fyller 30 år...

 Fick ett beställningskort av en arbetskamrat till min dotter.... vilket är kul! Det skulle vara ett manligt kort till någon som fyller 30 år, dessutom skulle det finnas med en flaska.
 Det är alltid lika kul när någon vill ha ett kort jag gör :) stolt & glad på samma gång. Här har jag använt mig av en tags från något klädesplagg som var så snyggt... pimpade den lite dock.
 Det är alltid så snygga band eller snören på en tag! så vill man inte ha tagsen så ta vara på snören i alla fall vettja ;)
Sömnad är alltid läckert... tycker jag. Nu har jag dessutom blivit utmanad av min man att inte äta godis på ett år, hm! om jag mot förmodan klarar detta så ska jag få en ny symaskin, jiiihaa! Min älskade gamla är just lika gammal som jag & börjar protestera ibland tyvärr.
Fick damma av min gamla flaskdies... söt! sedan sydde jag runt just 30 eftersom det var födelsedagsbarnets nya siffra & det skulle naturligtvis synas.

Ha en bra dag imorgon....det ska jag! Hem till Heidi på ScrapMys med Carla & Lone - Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar