Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 27 november 2014

Lee....

...Ett kort jag gjorde för väldigt många år sedan men som jag fortfarande tycker är riktigt kul ;)
 Jag använder ju mig gärna av gamla saker som kan vara kul att scrapa med... typ gamla trasiga dragkedjor (nu finns det ju till och med att köpas hos Prima mm), wellpapp, byxmärken eller vad som helst egentligen som kan limmas fast på en Lo eller ett kort.
 Det ger en härlig volym, struktur i ett kort...

Syns inte så bra på bilden men jag har stämplat med acrylfärg i guld och sedan sytt runt det stämplade som en extra detalj.
Det jag hade gjort annorlunda idag hade nog varit det röda snöret som skulle fått knuten någon annanstans :) Samt några blommor & en knapp eller två, fniss!
Ha det bra i väntan på advent så ska jag försöka ha detsamma. Kram//Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar