Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 21 februari 2016

Grattis på födelsedagen...






Min scrappande vän AnneSophie fyllde år i augusti och då gjorde jag detta kort till henne. Eftersom hon även är en tjej med stort intresse av sömnad och handarbete, tyckte jag att denna lilla virkade duk med söta små broderier passade bra. Så det var den som inspirerade mig när jag gjorde kortet.
Ha en bra söndag! Själv ska jag på Hockey... Derby mellan Vänersborg och Trollhättan... Heja Vhc!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar