Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 17 oktober 2021

Ett fiskekort





 Fick en beställning på ett fiskekort… Dessutom var det viktigt att det var just plattfisk, för det var vad denna 75-åring tyckte var extra kul att dra upp.

Letade överallt efter plattfiskar bland mitt pyssel utan resultat, så fick ta fram kokboken för att rita en.

Använde mig av ett Maja Design papper som bas sedan fyllde jag på med detaljer som påminner om hav. 

Härliga blommor från Pastel flowers som hittas på ScrapArt i Halmstad 🥰 en härlig butik som man villhöver mycket i 😋

Ha en fortsatt trevlig kväll! 

Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar