Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 21 april 2009

Namnskylt

Efter den tredje Wänerscrapen i Vänersborg, ett event som håller på från morgon till kväll. Så tyckte jag att jag nu skulle ha mig en namnskylt!! Många har gått runt med så fina skyltar, men jag har varit så fokuserad på alla tävlingar så ngn namnskylt har inte varit aktuellt då.
Men den 2 maj är det dax för den 4,e omgången & då ska även Ullkika komma med en skylt.

3 kommentarer:

  1. Hej du..nu har jag kikat in :) Skylten har jag sett IRL...jätteläcker. Jag kommer tillbaka och kikar på vad du gör...Vänta på din läckra vintage LO som du gjorde på vänerscrappen..kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Ullkika
    Nu har jag kollat in din blogg.So far so Good!!
    Gillar den med det bästa jag vet.
    Ha en bra helg så syns vi på jobbet på måndag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej du duktiga människa..!
    Va kul att se din blog!!
    Nu måste du lägga in massor av dina LO, så vi andra får sukta och avundas lite..
    Hoppas vi syns på nästa scrapträff.
    Kram på dig!!

    SvaraRadera