Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 24 oktober 2009

Det är roligt att kunna hjälpa till...

Min granne Annika ville ha hjälp med ett bröllopsalbum till sin syster. Fick frågan redan innan sommaren... självklart! att scrapa är kul, alla tillfällen ;)
Vi blev färdiga igår & det blev ett jättefint minne till hennes syster. Senare på e.m kom Annika in med en överraskning till mig å jag som älskar paket. Ett tack för min hjälp... wow! jag blev sååå glad.... Tack för allt det fina än en gång!!
KramiZ Ullkika

1 kommentar:

  1. Jag är tacksam för hjälpen och syrran blev överlycklig...

    SvaraRadera