Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 30 oktober 2009

Julkort för Pysselakuten...

.... Ååå! nu är det snart jul igen, så det är ju faktiskt dax att sätta igång med julkort mm. Kul! Fick ett litet uppdrag av Liza att göra två kort med Maja Design papper + lite annat smått gott.
Sugen blir man ju är klart.
I helgen ska jag & min scrapkompis Anne-sophie till Alingsås på Stämpelbodens event... det ska bli sååå kul! Bo på hotell i två nätter, det blir skönt för två trebarns mammor det ;)
Men det bästa blir ju att få scrapa från morgon till kväll, mums!!
KramiZ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du gjorde. Jag som älskar jul - vist är det kul! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Du är såå rar som alltid kommenterar i min blogg... jag blir lika glad varje gång!

    SvaraRadera