Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 5 november 2009

Vinter/jultema...



...Här är B-sidan till uppslaget jag gjorde i Lo- tävlingen i Stämpelbodens mara i helgen. Jag tycker att det är så mysigt med bara naturbilder, men jag hinner inte scrapa dem så ofta bara. Synd! för det blir väldigt fint tycker jag... Har filat på fotona med en vanlig nagelfil, samt ristat i
dem för att få den lite slitna, gamla looken.
Härliga papper från Maja design & ett norskt papper, hm! kommer inte ihåg namnet... får kolla upp detta! Mitt nya alfabet "Haunted" som jag fick i födelsedagspresent, har jag skrivit med.
Tjing! Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar