Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 17 juni 2010

Efter alla födelsedagar ska jag jobba med Greklansfoton...

... Ja nu är kortmakeri här hemma vill jag lova ;) å det är ju fantastiskt roligt. MEN jag tycker om att göra olika saker SÅ nu blir det nog en rad med L0´s efter alla dessa födelsedagar.
Här har jag jobbat med Maja Designs fina papper igen tillsammans med tyll, spets, band & blommor. Den stora gröna blomman krackelerade jag för att få en annan struktur på en av blommorna... eftersom jag satte ihop två stycken plus banden & en knapp.
Nu ska jag sätta mig ner med tre små kort som jag fått beställning på samt ett 21-års kort till den store sonen... sååå nu är det bara att gnugga fantasiknölarna.
Varma KramiZar från Ullkika

2 kommentarer:

  1. Jaaaa....jobba jobba jobba...hihi. Längtar tills jag får ge min (o din) present till dagis! Kram!!

    SvaraRadera
  2. Mums! Vilket läckert kort.

    Nej inget Grekland för mig än.
    Blir kanske inget i år. Får sikta in mig på 11:e resan dit till nästa vår kanske :)

    Kram Jennie

    SvaraRadera