Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 8 december 2010

Härligt med tyger...

...Visst är det kul med tyg!?! det blir lite xtra av den varan just nu ;) det är som jag har skrivit förut... att jag snöar in på vissa grejer i mitt scrappande. På detta julkort, som jag för övrigt inte tycker är såå jättekul men... ni får väl se det ändå, hm! Nåja! här har jag gjort blomman av lite tyg som jag satt & lekte med. Den blev ok ialla fall ;)
Jag har glittrat konturerna av en kyrka i ett Maja Design papper, tyvärr ville inte kameran visa detta...
Ha det bäst! KramiZ Ullkika

1 kommentar:

  1. en sådan duktig mamma vill väll alla ha eller? ;)
    <3

    SvaraRadera