Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 16 januari 2011

Mor blev 75 år...

...vilket vi naturligtvis firade, hipp hipp hurra kära mamma. Hon är som många... när man kommer upp i åren lite, att hon INTE behöver något, HAR allt mm mm. Jag som tycker om att ge fina paket, hm! Men ett kort med en peng i fick hon i alla fall. Såå jag fick lägga mitt krut på det istället för inslagning med fina papper & snören ;)Fick en låda med massor av sådana ringar med blommor & blad som man hänger på ljus... hoppas ni förstår vad jag menar! namnet på dessa kom inte fram i skrivandets stund, Hm! Nåja! använde dessa på mors kort, fniss! Med en öljett i mitten på varje. Alltså! släng dem inte!! scrappa med dem! ;)
Lite lager på lager som jag gör mycket av just nu... jag tycker också att det är så mysigt att blanda många olika material, det blir livfullt, viss!
Nu måste jag också berätta att jag får fortsätta ha kurser på Pysselakuten här i Vänersborg... jättekul! hoppas att jag kommer att träffa många av er där!!!
Go´natt & sov gott!!... KramiZ Ullkika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar