Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 14 januari 2011

Samuel började skolan- 2009

... Ååå det var ju ett tag sedan, fniss! I år ska han börja i årskurs tre, hm! som jag sagt förrut är det tur att bara barnen växer. Jag har kommit på att jag tar på tok för många bilder ;) dessutom vill jag gärna göra något med många av dem... som med dessa. Jag hade till & med köpt "skolpapper" just för ett uppslag om 1:a klass, samt knappar mm... Sååå de har bara legat i lådorna & skrikit -gör något med oss någon gång då!! Har svårt för dessa typer av "grilliga" papper men Samuel tyckte det var skithäftigt... frågade först om jag ritat det själv. Jag får tänka att allt måste inte vara i min stil... Detta var ju en Lo om Samuels skoldag ;)
Försökte göra något som liknade "svarta tavlan" som numera är vit, som Samuel snällt påpekade, hihi! Jag ville få med lite jounaling om vad han kom hem & sa efter den första dagen, för sådant vill man ju inte glömma.
Ramade in fotot med tjocka utstansade bokstäver som jag fäste med 3-D kuddar samt ett varv med symaskinen :) det är lätt att få allt att sitta kvar också... inte bara för utseendets skull alltså! Jag hade fyra lager på varandra inkl fotot.
Eftersom det redan är så mycket på pappret så ville jag försöka visa fram swirlarna längst ner till höger på Lo genom att sy fast några knappar.
Nu har jag bara en utmaning kvar... ANDRA SIDAN, tjoohoo!
Ha det såå gott allihop! Pöss & Kramar från Mig//Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar