Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 29 april 2011

En tagbook som jag började på hos Reprint...

...Ja den har legat sig varm ibland mina scrapgrejor. Men så igår kväll framför tv´n sååå fick jag pysselsug & fyllde den med gamla foton mm





På Reprint var syftet med denna tagbook att få testa olika tekniker med vattenbaserade pennor, genom att måla på stämplar med. Det syns lite dåligt tyvärr...























Använde mig av Tim Holtz nya Distress stain... kul & enkelt att jobba med! Stämplade/målade även spetsen & använde även den som en mask, mums!!!










Genom att använda olika färger på pennorna kan du få till riktigt härliga nyanser på en stämpel, duscha lätt med en sprayflaska innan du stämplar sååå blir det som om du målat med akvarell ;)
Även här syns det liite dåligt tyvärr :(












Här syns det tydligt hur jag maskat med spetsen....

































Hoppas ni också blir sugna att leka lite i Valborgshelgen... KramiZ från mig till er <3 <3 <3



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar