Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 21 maj 2011

Det finns inga fel! det kan bara bli annorlunda!

...Hade sålt en idrottsrabatt till en scrapvän, skulle skicka iväg den med post... men visst är det roligare att få den tillsammans med ett litet scrappat kort :) Sååå jag slängde ihop ett, fniss! Jag tror dessutom att Carla blev glad. Här råkade jag riva sönder pappret... "Men det finns ju inga fel! det kan bara bli annorlunda!" Jag sydde ihop bitarna helt enkelt... och då blev även det en kul detalj.



Dessa härligt söta små nycklar finns att köpa hos Liza på Pysselakuten... åtminstone har jag köpt mina där, men det var ett tag sedan i & för sig ;)


Ha en trevlig lördagskväll! KramiZ Ullkika





1 kommentar:

  1. Ramlade in här, vilken härlig blogg, hit kommer jag tillbaka. :) Och vilken toppenidé att sy ihop det trasiga pappret! Det är det bästa med scrapbooking, ingen kan komma och säga att det är fel, haha!
    Ha det bra!

    SvaraRadera