Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 30 maj 2011

Bröllopskort...

...En av min store pojks bästa vänner gifte sig i lördags och jag fick äran att göra kortet :) Presenten gick i beige/creme sååå de färgtonerna fick det bli. 3-D lacket hade inte hunnit torka när jag fotade tyvärr... men ni förstår säkert hur det skulle sett ut ändå... scrappare som ni är ;) de flesta av er.




Broderade ett par hjärtan... men min lille pojks kompis tyckte att de såg ut som ögonen på en gubbe, fniss! Jag vet inte om jag ska vara nöjd eller inte.





En go ide´är att använda en gammal bok i sitt kortmakeri... här blev det försättsbladet & visst var det en passande titel!?

Ha det mys! KramiZ till er alla!! Ullkika







1 kommentar:

  1. Du er så duktig Ulrika, titeln på boken var ju veldans passande

    SvaraRadera