Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 28 januari 2012

Födelsedagskort till Samuels kompis Samuel :)

...Det var ett tag sedan han fyllde men nu har det varit jul & annat som ville in på bloggen! Tänkte skicka in detta kort mellan alla albumsidor...så ni inte tröttnar ;) det får ju vara lite variation, eller hur!?!
Själv har jag inte orkat röra mina scrapsaker sen sist ;).... :( det var i tisdags som jag var hos min älskade scrapvän Heidi & fick gjort en Lo på sonen men på em började jag nysa & sedan var förkylningen över mig ordentligt! Såå jag har inte ens tittat åt alla mina härliga saker.
Nåja! här har jag användt mig av Maja designs papper som så ofta... Me Like!!!
Snöriga kramiZar från mig <3

3 kommentarer:

  1. Fint kort!! Jag håller med dig, är såååååå tråkigt att Pysselakuten stängt....jag har varit storkonsument där =)Men jag unnar Liza att få rå om sina små ordentligt nu!

    SvaraRadera
  2. Vilket häftigt kort! Älskar dragkedjan, väldigt kreativt.

    SvaraRadera
  3. Hej Iffa & CarpeDiem!
    Åååh! vad glad jag blir när ni skriver en liten kommentar!! Håller med dig Iffa... klart Liza ska vara hemma med de sina & jag har gjort ett kort som jag ska gå bort till henne med samt ett liiitet paket till storasyster.
    Dragkedjor är riktigt kul tycker jag! sååå fram med dragkedjorna nu & skapa :D
    KramiZ på er båda//Ullkika <3

    SvaraRadera