Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 3 juli 2012

Bröllopskort...

 ...fick en beställning på inbjudningskort till ett bröllop. Jag och den blivande bruden åkte för att välja ut papper. Maria valde dessa "Pion Design"s papper... å visst är de ljuvliga!! Jag gjorde tre förslag på kort men hon tyckte att det blev omöjligt att välja, så jag skulle göra alla korten olika.
Åå visst är det roligt att få ett personligt inbjudningskort ;) jag tycker dessutom att det är roligt att göra olika saker.... inte bara producera i mängd ;)
Jag har använt samma spets, blommor, blompistiller samt gamla knappar på alla korten. Men på olika sätt...
Ha det bara bäst! Nu ska jag gå & njuta av en bok samt lite rabarberpaj med vaniljsås, mums!!

KramiZ//Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar