Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 12 juli 2012

Jag har sådan inspiration just nu....

....åååH! vad jag mår bra av att scrapa!! som jag tidigare skrivit såå är nästan hela vardagsrummet belamrat... Är ju nämligen social också, fniss! vill ju inte sitta uppe själv när resten av flocken är nere. Denna härliga stämpel har jag lånat av min vän Ann-Pi såå jag vet inte vilket märke tyvärr. Jag är ju inte så hemma i stämpelvärlden ;) har ju massor av dem,  för jag vill ju ha!! men använder dem tyvärr sällan.

Har gjort ett par kort idag & ett par igår... har inte fått dem på bild ännu såå ni får hålla till godo med ett gammalt kort som jag inte visat tidigare. Har fått till en Lo om längtan tillbaka till Grekland också.... kommer inom kort upp här :)
Ha det bra alla! KramiZar Ullkika <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar