Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 12 november 2012

...and they lived happily ever after!

 ....fick en beställning på ett bröllopskort & det är ju speciellt roligt att göra :) Romantiken flödar, fniss!
 Jag fotograferar alltid ute & det var inget vidare bra ljus denna gången.... men något ser ni i alla fall!
 Lager på lager med med Maja Designs papper på vit cardstock, tyll samt wellpapp som jag målat med Tim Holtz crackelering.
 Hemmagjord virkad spets förgyller alltid!! <3 p="p">
Avslutningsvis fick detta fina tygmärke sitta på toppen.... det var utifrån den jag fick min inspiration :) Nåja! nu ska det skapas julkort i massor... kliar riktigt i fingrarna mina!! KramiZar från mig//Ullkika

Psst! Kolla in Annas blogg som har en mysig tävling ute nu.... <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar