Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 17 november 2013

Det är de små sakerna som gör livet stort....

...eller Njut av livet en bit i taget! Jag fick en beställning av min rektor på ett bokmärke... då gör jag givetvis en serie i samma stil :) Eftersom jag älskar de små märkena!
 Alla i Maja Design papper = Mums! Alla har två textstämplar med tänkvärda ord.
 Såg modellen på bokmärken i någon Inzpira tidning, tror det var förra numret... Att det var en utdragbar tags i ett fodral, kul tanke som måste provas ;)
 Givetvis fick symaskinen göra sitt för det gillar jag!!


Dammtussarna i hörnen är änglarnas tofflor! är mycket tänkvärda ord.... alltså dammsug inte för ofta utan pyssla mer!!

KramiZ Ullkika

4 kommentarer:

  1. Vem vill dammsuga när man kan pyssla :)

    SvaraRadera
  2. Vilka söta bokmärken och läckert gjorda.

    SvaraRadera
  3. Söta bokmärken med fina ord. Var har du hittat den med dammtussarna? Kram

    SvaraRadera
  4. Oj! vad glad jag blir när jag får kommentarer! det händer inte så ofta... såå tack tjejer! <3 Håller verkligen med dig Butterfly! vem vill dammsuga när man kan pyssla ;) Stämpeln köpte jag på Pysselakuten när den butiken fanns Stickochpysseltokig... tror den kom från Reprint men är inte helt säker. Tack än en gång Zora... KramiZar Ullkika

    SvaraRadera