Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 4 januari 2010

Det är aldrig för sent att scrapa ett kort...


... Ja detta är från 2008 års julafton, fniss! Men när man är sugen på att scrapa jul får man ju ta de kort man har, eller hur!
Jag började på denna Lo hos min scrappande vän Johanna som jag var hos nyss. Men som vanligt vill jag ju sy sååå den blev ju inte riktigt färdig då. Just på denna Lo blev det även några korsstygn för hand, öhh! kanske lite överambitiöst, men fint!
Ha det gott alla vänner i snön... jag har ialla fall snö här i Vänersborg ;)
KramiZ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Ååå Tack vännen! vad roligt det är att få kommentarer... jag växer lite mer för varje gång ;)
    Kram Ullkika

    SvaraRadera