Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 5 januari 2010

En skrivbok som kalenderpresent...

Det var ju 24 lådor som skulle fyllas med någonting innan den stora dagen... En av dem innehöll varsin skrivbok till mina små.
Jag klädde den först i papp, chalkade lite med blått, använde en rub-ons längs den vänstra sidan sedan klädde jag in en chipboard i det randiga pappret. Stansade ut Samuel med QuicKutz Chick-a-dee och vips så var den färdig.
KramiZ Ullkika

2 kommentarer:

  1. Så himla smart!! Linus fick beställa egen..från Djurgården...haha för sina egna födelsedagspengar.

    SvaraRadera
  2. Fniss! det hade ju inte varit fel för Samuel heller... men nu har han en scraptokig mor, hm! så han får stå ut med en hemmagjord ;)
    Ullkika

    SvaraRadera