Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 5 januari 2010

En julLo...


Inspirerad av julen; all mat, tomten, snö & vad mer ska jag nämna...
Nu ville jag helt enkelt använda mig av de foton som legat sedan förra årets jul.
Härligt att kunna använda mycket spillbitar av papp & annat som oftast finns redan. Det blir ju en del som ligger & dammar när man har hållt på ett tag, fniss! Nu får vi snart bygga om här hemma för att få plats, hm!
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar