Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 1 juni 2011

Då var det konfirmationskort...

...till några tjejer. Jag köpte mig en konfirmationstämpel på Magnolia när vi var där för några veckor sedan & då passade jag på att köpa mig lite papper därifrån också ;)... Texten är köpt hos Pysselakuten och är från "Kort & Godt!.
Bakelsepapper, spets, blommor & bling fick också pryda min skapelse... dessa kort är inte såå mycket Ullkika men köparen var jättenöjd såå då får väl jag också vara det ;)

Mycket kortmakeri har det varit nu... & jag längtar efter att få göra annat, fniss! men nu blir det långledigt så kanske kanske kan jag få till en stund med scrap.
Har tyvärr haft såå ont i mitt huvud i några dagar så att sätta sig ner & pyssla... har inte varit aktuellt :( (det är alltså ett två veckor gammalt kort)
Tjing på er! Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar