Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 26 juli 2011

Läs en bok i sommar...

.... själv har jag två på gång samtidigt just nu. En att läsa & en att lyssna på när jag gör något tråkigt som att diska hänga tvätt eller liknande.

Har använt mig av Maja designs finfina papper som jag köpt hos Liza på Pysselakuten. Köpte ett litet block som är perfekt att ha när man gör kort & små saker som bokmärken. Att rekommendera alltså! titta in i butiken... det finns massor av fint!


På detta lilla märke gjorde jag egna små blommor: hade dies av blommor i tre storlekar, de som syns på fotot. Satte ihop alla tre med en brads & spraya med vatten samt silver mist... skrynkla ihop till en liten boll för att sedan försiktigt veckla ut bladen igen - torkas & klara för att användas.

KramiZ Ullkika


1 kommentar: