Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 24 juli 2011

Maja design.... mums!

... jaa! det är så fina papper som man inte kan låta bli att tycka om tror jag. Här gjorde jag ett kort till Ida´s klassföreståndare, fick förfrågan kvällen innan... fniss! framförhållningen är enorm hos tonåringar ;)

Har målat en av Hänglar & stänglars fina stämplar med Distresser... blir såå mjuka härliga färger då tycker jag.



Blommor & pärlswirlar kan jag inte få nog av... här har jag även kladdat på lite 3-D lack på både blommorna samt vissa detaljer på stämpelmotivet.





Fniss! här hänger fjärilen som den ska... hade visst halkat åt sidan på de andra bilderna ;)


Fick en liten beställning på ett 40-års kort ikväll som jag naturligtvis ska ta mig an, mm! I like!

Är det någon annan som vill beställa något så tveka inte att höra av er...

KramiZ Ullkika <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar