Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 18 juli 2011

Sommar sommar.... sommar!

... mm! vad härligt att sitta ute med en god bok i handen & bara njuta!! Eftersom jag älskar att läsa & dessutom samlar på bokmärken såå är det extra kul att scrapa sådana. Detta bokmärke gjorde jag faktiskt i tre exemplar... gjorde ett till min underbara vän Ann-Pi... ett till Ted´s supergoa Anna & sedan ville jag ha ett själv. Jag bara älskar detta papper från Prima & blev nöjd med resultatet annars gör jag väldigt sällan flera av samma sort. Gamla antika knappar & spets ihop med en vikt remsa prickigt... Det är snabbt & lätt att scrapa bokmärken med restpapper & annat smått & gott man kan hitta i sina gömmor.... pröva vettja! Man blir såå inspirerad & det blir fina små presenter :)

Mitt bokmärke ligger i Katarina Wennstam´s "Alfahannen" just nu.

Härliga sommarkramar till er från mig <3//Ullkika

1 kommentar:

  1. Vad fina de var! Och här går jag och viker hörnen på sidorna i mina böcker för att hålla reda på hur långt jag har kommit ... :)

    SvaraRadera