Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 23 augusti 2011

Ett 40-års kort....

...till en trädgårdsfantast! fick en beställning på ett kort & det är ju alltid roligt att ha något att sätta tassarna i :D Här blev det med mina nyaste Magnoliastämplar som jag köpte när jag & min scrapkompis Anne-sophie var i Borås för att fylla på lagret...


Som vanligt använder jag mycket spets & lager på lager... lite riv sedan chalk och ett varv med symaskinen. Den har förresten fått sig en rundsmörjning ;) då tyckte symaskinsmannen att MIN fina maskin gick på övertid samt att jag nog bör se mig om efter en ny snart, hm! De brukar ha en livslängd på ca 30 år... min är nu ett år yngre än mig... alltså 43år. Men nepp! han är som ny efter sin service... jiihaa!! Love min maskin!! <3<3


Ha det bäst! Idag ska jag scrappa med min vän Heidi & samla på mig lite positiv energi....

KramiZ Ullkika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar