Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 22 augusti 2011

Stor & liten....

Första Lo´n på länge... jag har bara gjort kort & bokmärken en period såå nu var jag riktigt sugen på att scrappa med foton igen. Här blev det på mina älskade pojkar "Stor & liten".... Den lilla kanten längst ner på papprena jag använder kan jag oftast inte slänga... som här blev det en liten fin detalj under den gröna knappen :D





Samma blev det här... fast här satte jag fast en spets på den ena. Det mesta kan man använda! Ha en bra fortsatt dag... KramiZ Ullkika <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar