Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

onsdag 3 april 2013

Mor min fyllde år...

... i januari såå det var ett tag sedan. Men det är väl aldrig för sent att visa upp några pysslade små saker antar jag ;)
 Skulle göra ett uppslag till min mors lilla album med min store son Ted... men sedan tyckte jag att kortet kunde få matchas i samma färger, material & papper.
 Eftersom mor min älskar fåglar krackelerade jag en av Tim Holtz pippi :)
 Ett nytt bokmärke fick det också bli till MOR... Hoppas alla har haft det gott i påsk! Nu ska det sovas så GodnattKramiZ till er från mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar