Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

torsdag 29 augusti 2013

Ett fjärilsmärke....

 ...vem kan motstå det? När jag fick beställningen på dopkortet till Ivar som jag visade igår... så blev ju det i turkos bland annat. Ofta när jag håller på med något pyssel med vissa papper och färger såå fortsätter jag på de nyanserna och de papper som ligger framme ;) Inte för att allt annat ligger långt bort.... utan det bara blir så, fniss!
 Därför bidde det ett bokmärke med Bo Bunny papper i turkos & brunt ;) Fjärilarna klippte jag ut från det pappret & chalkade lite på. Stämplade med bubbelplast & vit Gesso på baspappret... det syns inte jättemycket utan man bara anar det prickiga under ostnätet.
 En stor och härlig knapp blir pricken över i...
Tyvärr hann jag inte göra två liknande märken.... jag brukar ju vilja ha ett själv också ;) Men jaja får väl göra ett fjärilsbokmärke någon annan gång till min samling :)
KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar