Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 18 augusti 2013

Angels watching over me...

 ....står det på den lilla charmsen i form av en ängel som hänger i banden på bokmärket. Söt som gröt tycker jag! förgyller verkligen mitt lilla märke :)
 Jag ville ha ett nytt till den första sommarboken: "Trogen hustru sökes" som blev bokklubbens bok denna gång. Nu när den är utläst så rekommenderar jag den inte, fniss! Man kan inte tycka om allt man läser.... ska bli spännande att få höra vad de andra sex tjejerna tyckte om den.
Har tonat ner papperen med Gesso samt sytt en inramning på maskin. Jag älskar att använda mig av både tyg & spetsar blandat med papper.
Dessutom återkommer jag med wellpappen från kakpaketen, njammi! förena nytta med nöje är bra! Idag har min icke scrappande vän Jenny varit här för inspiration :) Hon är snart en Pysslare tror jag ;) Har suttit i flera timmar för att stansa ut diverse fågelburar, morötter, pepparkaksgubbar, minitags mm Jag fick nästan slita henne från pysselbordet för lite middag, hihi!
Nu ska jag lägga mig för att läsa lite & nu ligger det ett nytt bokmärke i "Femtio nyanser av mörker".... en bättre bok helt klart.
NattiKramiZar från Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar