Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

fredag 30 augusti 2013

True love knows no bounds....

....så sant som det var sagt! Ett bröllopskort var beställt och det är alltid roligt att göra!! Hade kvar ett tygmärke sedan mitt bröllopsalbum & det fick bli min inspiration för denna gång ;) Ett tårtpapper i form av ett hjärta som jag sydde fast....
 Ett grovt band samt ett litet silkesband från något klädesplagg...de är bara i vägen tycker jag & klipper bort dem för att använda i mitt pyssel :)
 Wellpapp & alladinpapper har jag målat med Gesso... det blir lite struktur på kortet med något material i 3-d.
Nu blir det fredagsmys här hos Karlssons.... KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar