Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 12 maj 2009

Detaljer på vintage...

Det fanns ett loppisbord där man hade möjlighet att handla härliga fynd. Jag köpte b.la två rullar med beige band i sammetstouch... mm! de passade toppen på denna Lo. Blingen köpte jag av en nyöppnad butik som var med www.countryscrap.se där fanns det mycket smått & gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar