Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 19 maj 2009

Några gamla alster från i julas...


Tänkte ju vara lite aktiv i min blogg... men det är ju minsann inte så lätt! tiden räcker ju aldrig riktigt till, hm!
Men här är ialla fall två sidor av de två almenackor jag gjorde i julas. Hade bestämt mig att göra en till svärmor, när jag fick en beställning på ytterliggare en strax innan jul... då blev det sress ;)
Bilderna visar Ida & Samuel- två av mina godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar