Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 23 maj 2009

Mamma Mia så kul vi hade...


... var en heldag i Göteborg med mina härliga tjejkompisar. Det var jag ju tvungen att scrapa. Problemet blir att bara göra ett uppslag, jag hade massor av härliga bilder som jag ville ha med.
Ett sätt är att lägga med några bakom en annan bild... här har jag bara häftat fast ett band med klammrar, det blir ju dessutom en kul detalj tycker jag.
Hoppas att det syns! Klicka annars på bilden för förstoring...

2 kommentarer:

  1. en så`n härlig dag lever man på länge.Man kan se på bilderna att vi har kännt varandra sedan barnsben,det lyser glädje i ögonen och ännu mer påtagligt blir det med din underbara scrapping.
    Många kramar från Petra

    SvaraRadera
  2. Ja, visst gör man! undrar vad vi hittar på här näst?!!
    Kul att du har hittat hit... hoppas att du kommer att fortsätta följa mig!
    KramiZ Ullkika din "gamle" vän

    SvaraRadera