Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

söndag 2 september 2012

...Det var i juni som han fyllde år.... såå det är mycket jag fotograferat men inte lagt upp för beskådan :)  Hoppas därför att jag kan vara lite duktig med att blogga frampå ;) Det är ju roligt att förhoppningsvis inspirera någon. Jag har som ofta använt mig av Maja Designs papper samt en sida ur en gammal bok när jag gjorde detta lilla kort.
Jag lade upp ett flyttkort med en härlig stämpel jag lånade av Tina Lidell på Frändescrapen sist... fräck som jag är såå stämplade jag upp ytterliggare några härliga texter. En av dem på detta kortet. Vill ha!!! Tack Tina------<@ Hoppas vi syns snart på en ny Frändescrap, så jag kan "bjuda" igen på några inspirerande stämplar, eller någon STOR blomma ;))
Kul att ta sidan 44 när han fyller just det & bara ringa in detta... har någon gång sytt runt siffran eller ringat in det med snöre eller liknande ;)
Regn här i Vänersborg idag såå kanske kanske jag kan få lite tid för scrap....hoppas!!
KramiZ Ullkika <3>

6 kommentarer:

  1. Läste precis din kommentar inne på min blogg...men hallå?
    DU inspireras av mej???
    Hahaha....nä det får nog bli tvärtom, tror jag!
    Detta med boksidan och just numret som födelsetal var ju klockrent! Den kommer jag att sno rakt av!
    (Får jag det? *ler snällt* )

    Samma "problem" tycks vi ha i alla fall. bloggandet har blivit åsidosatt, och bilder som inte kommit upp.
    Men det kommer nog tider när man blir mer sugen på att blogga. Kanske nu i höst?
    Känner att det drar lite mer i skrivar-tarmen nu i alla fall.
    Hoppas du får en stund över ikväll till lite scrappande. Själv sitter jag här hemma och är såååå uttråkad, har all tid i världen (om man inte tänker på tvätt och städning då förstås!), men blir inte heller färdig att börja pyssla...vilket I-landsproblem va?

    Kram på dej och ha nu en fortsatt go söndag!
    (PS. Självklart blev jag jätteglad att få vara med i din "inspirationslista. Tack, tack!)

    Jenny-Moj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart att du får "sno" inspireras av bok & sidnummer! det är ju det som är såå härligt med oss alla scrappare... att man kan hitta något som man vill ta vara på, ge & ta är väl fantastiskt! Jag har fått jättesug på att blogga när man får lite gensvar & några kommentarer :D Sååå hoppas skrivlusten bara växer hos dig också!!
      KramiZ Jenny-Moj

      Radera
  2. Haha! Klart du ska vara fräck, låna på bara ... Klart vi ska ses nästa Frändescrap annars får vi se till att träffas ändå ;0). Har nya textstämplar nu...
    Du gör så fina saker, man blir ju helt sjuk.
    Har inte haft tid men snart ska du få receptet. Har lovat Anneli ett oxå!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fniss! vilket minne jag har.... helt glömt bort receptet ;) meen en swap är ju alltid kult!! Tack för komplimangen.... dito får jag säga!
      KramiZ Tina

      Radera
  3. Superfint kort!!! Gillar mycket! Smart med sidnr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar Anita! vad glad jag blir *rodnar*
      Från början rev jag hej vilt i min bok, meen nu får jag ta sidor bort mot 150.... osv om jag inte ska ha det till något födelsedagskort. För man vet ju aldrig vilket födelsedagsbarn man ska scrapa till ;)

      Radera