Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 18 september 2012

StOrpojken fyllde 23 i juni....

 ....alltså mitt äldsta älskade barn fyllde 23 år i sommras. Detta kort bidde till honom <3 class="separator" style="clear: both; text-align: center;">
 Återigen en stämpel som jag lånade av Tina Lindell på Frändescrapen, hihi! nu är snart de uppstämplade texterna slut.... åå! vad det är passande att den 1 december är det en ny Frändescrap....Jiiihaaaa!
Den stora blomman är gjord i något trämaterial & den lilla såkallade blomman har jag virat ihop av lite brun papp....
Ledig idag & jag ska scrapa ett bröllopskort jag fått beställning på.... Kuuuul med sådana måsten ;)
KramiZ Ullkika <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar