Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

måndag 3 september 2012

När min Ida & 9D slutade högstadiet....

.....då fick jag beställningen på kort till klassföreståndarna. Detta är alltså ett av dem! gjorde båda två i samma stil med "Maja Design" papper.
Nyckelhålet är en dies från Tim Holtz.... mums! Jag gjorde först så att jag chalkade & använde krackelering på för att det skulle bli riktigt gammalt, meen tji fick jag! Pappret ändrade färg & blev senapsgult, hm! såå ville jag ju inte ha det :/ hur det kan bli ibland.... fick alltså bara chalka :) ok det också.
Ljuvliga papper att jobba med! Nu har Ida börjat gymnasiet & vi får väl se om det ska bli några kort framöver ;)
KramiZ Ullkika <333>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar