Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

lördag 15 september 2012

....hoppas jag att grannarna kommer att vara ett par!! Eftersom vi inte varit grannar & umgåtts så länge såå blev det en liten bröllopspresent. Dessutom är det alltid kul att ha en anledning till att måsta scrapa ;))
 Började med ett kort meen såå vore det ju lite kul att altra en tändsticksask...med Maja Designs papper.... förvånade?? fniss!
 Här andra sidan...
 Då behövde det ju finnas ljus till... ååå då behövde de ha något i samma stil, hm! det är ju fööör roligt det här!!
Här är alltså kortet som jag började med... ville göra något lite mer stilrent, inte för mycket krussidull.
 
Virkad spets eller är den knypplad? vette tusan men urfin! hoppas nu ingen vänder sig i graven när jag klippte i den<3>Det nygifta grannparet Linda & Marcus blev glada över tanken som det verkade<3 alla="alla" att="att" best="best" bli="bli" br="br" btw...="btw..." det="det" eller="eller" en="en" ett="ett" f="f" fall....="fall...." fick="fick" g="g" glad="glad" gon="gon" h="h" hur="hur" i="i" idag="idag" ig="ig" ja....="ja...." jag="jag" l="l" lite="lite" llning="llning" llopskort="llopskort" love="love" n="n" nytt="nytt" p="p" pyssel="pyssel" r="r" ra="ra" rligt="rligt" ska="ska" stil="stil" undrar="undrar" va="va" vilken="vilken">Ha det bäst alla! KramiZ Ullkika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar