Kom in i min blogg & titta runt lite... Skicka gärna en kommentar!

Om mig...

Mitt foto
Jag är en 53-årig scrapptokig trebarnsmor, dessutom stolt farmor. Började med mitt stora intresse för ca17år sedan... Fastnade så totalt i denna scrapvärld, så jag ser allt med "scrapögon". Jag har alltid tyckt om att fotografera, samla, handla och naturligtvis att pyssla... så jag förstod ganska snart att jag var en biten scrappare.

Besökare


Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online:

tisdag 4 juni 2013

Dröm om morgondagen, minns gårdagen, lev idag.

 ...Robbans syster fyllde 50 år & vi hade köpt en korg med en massa godsaker i.... sedan gjorde jag detta kort med en tändsticksask i samma färg. Eftersom Petra tycker om änglar samt lite vintage, chaby chic- stil så blev det ett ljust kort... vilket uppskattades! Hon sparar alla mina alster vilket gör mig glad :)
 Tyghjärtat  köpte jag på Pysselakuten för nåt år sedan, hm! saknar den affären & Liza jättemycket! Nåja! Den stora blomman har jag köpt på blomsterhallen... brukar finnas i alla möjliga färger. Lite stor men då klipper jag bort en del i botten :) Runda knappar & lite virkad spets = Mys!
Nu ska jag ta mig en cykeltur in till vackra Vänersborg i solen eftersom jag är ledig idag.... synes snart igen! KramiZ Ullkika <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar